Wolfenstein Enemy Territory


    EXAM!!

    Share

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Sun Oct 12, 2008 9:13 am

    well the day that i have been preparing for is here. starting tmr to friday. i really wan to get straight A's... lets hope i can get it. wish me best of luck u guys Very Happy pray for me What a Face so hopefully after this i can get bak to et!!! w00t. cant wait. k.. its late.. i gtg n sleep. dun wan to get sleepy during the exam lol Laughing bye!

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Mon Oct 13, 2008 8:10 am

    lol u guys suck... not even a reply Sad
    avatar
    Ex!le
    Admin
    Admin

    Posts : 108
    Join date : 2007-10-10
    Age : 30
    Location : Panama

    Re: EXAM!!

    Post  Ex!le on Mon Oct 13, 2008 1:35 pm

    rofl lmao xD Cool well i dont know what to say lol good luck ? woot xD

    liquid
    private first class !
    private first class !

    Posts : 62
    Join date : 2008-08-20

    Re: EXAM!!

    Post  liquid on Mon Oct 13, 2008 4:31 pm

    GOOD LUCK BRO!!! Very Happy

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Thu Oct 16, 2008 7:15 am

    better =)

    Protocol X

    Posts : 10
    Join date : 2008-07-22
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  Protocol X on Thu Oct 16, 2008 7:38 am

    Good lUck Man! ----I'm sitting for it too.... No

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Thu Oct 16, 2008 7:57 am

    rofl....XD

    .K*uNiT.#

    Posts : 37
    Join date : 2008-10-07

    Re: EXAM!!

    Post  .K*uNiT.# on Thu Oct 16, 2008 8:51 pm

    lol hey plasma... long time bro... yea u shud get ur straight A's and come bak to et its still fun.... wish u luck bro <3 Laughing Cool

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Sat Oct 18, 2008 8:28 am

    lol... mayb a bit too late? haha. my exams are over dude. anyway thanks =) now il wait for my internet

    .K*uNiT.#

    Posts : 37
    Join date : 2008-10-07

    Re: EXAM!!

    Post  .K*uNiT.# on Sat Oct 18, 2008 2:37 pm

    lmao ye i sometimes 4get to come chek out the forum but sorry for ebing late... howd u do???? oh nice when r u getting internet ??

    .K*pl@sm@.#
    Captain
    Captain

    Posts : 130
    Join date : 2008-02-01
    Age : 24
    Location : Malaysia

    Re: EXAM!!

    Post  .K*pl@sm@.# on Sun Oct 19, 2008 1:42 am

    i did ok i think. im not sure tho. my dad is still not letting me get the internet bak. i need time to persuade him Laughing he says its expensive... wtf

    1211spanky
    Admin
    Admin

    Posts : 81
    Join date : 2008-01-30

    Re: EXAM!!

    Post  1211spanky on Sat Oct 25, 2008 10:24 am

    good luk plasma Exclamation

    Sponsored content

    Re: EXAM!!

    Post  Sponsored content

      Similar topics

      -

      Current date/time is Wed Oct 17, 2018 5:25 am